Cuti-cUti aFriKa~~

Cuti-cUti aFriKa~~

Wednesday, January 11, 2012

SaLad~~

MaLam tUe akU keLuaq miNuM dgN 3 saHabat...

seOrang abanG, seOrang kakak dan seOrang lelaki gaY...

seOrang abanG: hangPa order ja..abaNg beLanJa..

seOranG Gay: saya naK Makan mee rebUs..

seOrang abaNg: saya nak mee bandUng MuwO~~

seOrang kakak: bg saYa tauHu baKar la..

aKu: saya miNum ja..x maKan la kOt..

x laMa kemudian...adiK waiter tUe dtg hantar maKanan uTk seOrang abaNg & seoranG Gay..

akU: mcm sedap mee rebus ni..saya naK satu dik..

adiK waiTer: ok bang..kak, salad dah habis la..sO tauhu bakar tu mcm x berapa lengkap la..nak order juGak ke??

seOranG kakak: saLad habis?? saLad tu apa dik?? salad tU sayur erk??

akU, seorang abanG dan seOrang Gay: erkss...&^$%%^$#*(&^

ps* setahu aku salad tu adalah saYur ni.. -->

aNda baGaimana?? huhuhuhu

10 comments:

  1. kakak tu nak buat lawak ke atau mmg x tahu?haish...

    ReplyDelete
  2. hahaha..saJa buat lawak Kot..kaLo kakak tU taU, dia mesTi marah...dia gaRang taU...dekat2 sama mcm guru disipLin..hikhik

    ReplyDelete
  3. aku rasa dia bygkan salad macam kat pizza nun..yang ada segala macam mayonis thousand island semua kot...aku rasa a...kalo tak, takkan dia macam pelik apa kaitan salad dgn tauhu bakar..

    ReplyDelete
  4. caPa: bawah taUhu baKar tU, dioranG lapik dgN dauN saLad tUe..nampak cantik berseri...

    ReplyDelete
  5. SEjak bila hang berkecimpung dlm dunia blog nie ? hahahahaha! anyway KPP kita mmg betol la buat lawak mlm tu... punya kerja teruk smpai lupa apa itu salad... HAahahahahaha!

    ReplyDelete
  6. eusOff: hahahahahaha...giLa hang..KPP kOt...

    ps* kaLo rajin..baca la selalu...hahahaha

    ReplyDelete
  7. hahahahaha mangkukk!!weyhhh...die duk sebut salad tu mcm benda tu kicap..tu yg aku confuse..takde salad, tauhu bakar xsedap?duk sebut byk kali salad..aku da ckp takpe pon die ckp takde salad tak cukup rase..tu aku pelik..salad tu ape?hahaha satu lagik, mane la aku tau tauhu bakar kat melaka pakai salad..selalu org pakai kangkung ke timun ke..
    eeeee..bengang toi aku laa....

    ReplyDelete
  8. sabaq2..hahahaha... sebagai seorang usahawan tUdung..hanG harus bersaBar oKek~~

    ReplyDelete
  9. hahaa....azam..aku dh follow dah belog hang weyhhhhh

    ReplyDelete
  10. huhu..Nice bee...tQ..akU pOwn dah fOLLow angnye bLog..

    ReplyDelete