Cuti-cUti aFriKa~~

Cuti-cUti aFriKa~~

Sunday, March 11, 2012

Dah laMa taK pOst apa2...

Assalamualaikum...

dah lama aku tak pOst apa2 kat siNi...

kerja banyak sgt...kadang2 aku fikir..apa la nasib aku keje macam ni..

tapi bila fikir2 balik, aku bersyukur dgn apa yang aku ada...

keje aku mmg memenatkan..tapi sekurang2nya aku ada jugak kerja...

gaji aku tak banyak...tapi kurang2 aku ada jugak gaji walau tak banyak...

aku tak kaya...tapi aku tau aku boleh hidup bersederhana...insyaAllah lepas sah jawatan, dapat la tambah dalam RM400 sebab dah x perlu carum KWSP...

hidup ni mmg sementara...

sementara aku masih hidup...aku mohon pada semua yang membaca...

ampunkan dosa2 aku dekat hangpa kalau ada...kalau hayat aku tak panjang, halalkan kalo ada apa2 terhutang antara kita...

Assalamualaikum...

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete